Strona główna

czwartek, 27 marca 2014

"W PIERŚCIENIU OGNIA" Suzanne Collins

zdjęcie pochodzi z tej strony

Suzanne Collins
"W pierścieniu ognia"
Wydawnictwo: Media Rodzina
ilość stron: 360

UWAGA SPOILER!

II część niesamowitej trylogii o okrutnym państwie Panem.
W tej części wraz ze zwycięzcami tegorocznych Igrzysk: Katniss i Peetą wyruszamy w tradycyjne Tournée Zwycięzców. W trakcie trasy po 12 dystryktach bohaterowie dowiadują się o fali zamieszek wśród ludu, zamieszki jak się okazuje zostały wywołane odważnym czynem "kochanków". W międzyczasie trwają przygotowania do kolejnych Igrzysk ale nie będą to zwykłe Igrzyska, albowiem na ten rok przypada 75 ich rocznica.... Jaką niespodzianką zaskoczy ludzi Kapitol tym razem?

Moja opinia:
Dzięki zawrotnemu tempu akcji książkę pochłania się bardzo szybko. Druga część mnie nie zawiodła jest równie wciągająca co pierwsza. Niektóre wydarzenia potrafią czytelnika całkowicie zaskoczyć. Podobała mi się przede wszystkim dlatego, że wbrew pozorom nie jest przewidywalna (przynajmniej dla mnie). Jednak dla  mnie niektóre wątki były zbyt brutalne, ale cóż, taka jest w końcu rzeczywistość w jakiej przyszło żyć bohaterom. Życie nie zawsze jest kolorowe. Zdecydowanym faworytem tej części jak dla mnie jest postać Peety. Podoba mi się z jakim oddaniem walczy o swoją ukochaną i wbrew wszystkiemu jego uczucia do niej się nie zmieniają. Polecam.

cytaty:

"Państwo chyba opiera się na kruchych podstawach, skoro garść jagód może doprowadzić do jego upadku."

moja ocena:
5/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech