Strona główna

niedziela, 23 listopada 2014

"UPADŁE SERCA" Virginia C. Andrews


Virginia C. Andrews
"Upadłe serca"
Wydawnictwo " Prószyński i S-ka"
Ilość stron: 461

Tom trzeci sagi o rodzinie Casteel.

Część pierwsza "Rodzina Casteel"
Część druga "Mroczny Anioł"

UWAGA SPOILER! 

Heaven Leigh Casteel wraca do swoich korzeni - czyli na "Wzgórza strachu" gdzie mieszka w swojej chatce i spełnia swoje marzenia - uczy w miejscowej szkole! Wszystko zaczyna się nareszcie układać. Heaven poślubia swoją pierwszą młodzieńczą miłość - Logana Stonewalla. Jest szczęśliwa i wydaje się, że tak już pozostanie. Świeżo upieczone małżeństwo wybiera się w ich pierwszą podróż czyli miesiąc miodowy. Przed wyjazdem zatrzymują się na kilka dni w Farthinggale Manor u Ton`yego Tattertona. Logan jest oczarowany Tonn`ym, który wprowadza go w świat jego biznesu i zapoznaje z wpływowymi ludźmi. Omamiony wizją pracy w fabryce zabawek i niewątpliwego bogactwa z tym związanego, Logan namawia żonę aby zostali na stałe w rezydencji Ton`yego. Duchy przeszłości doganiają jednak młodą Panią Stonewall a jej małżeństwo, już na starcie, przejdzie poważną próbę. 

Moja opinia:
Nareszcie się doczekałam! Ha! na dodatek, nawet się nie rozczarowałam! Ta część nie ustępuje swoim poprzednim. Jest miłość (to co być musi), jest nienawiść, jest bogactwo, jest zemsta, jest obłęd i szaleństwo. Wszystko to daje mieszankę, od której gwarantuję - nie oderwiesz się. Częste zwroty akcji gwarantują szybsze bicie serca i czytanie z wypiekami na twarzy. Autorka jest mistrzynią w zwodzeniu czytelnika! Jak już myślałam, że wszystko będzie dobrze (bo ileż może znieść jedna osoba) to okazywało się, że to dopiero początek. Ahhhh, zakochałam się w twórczości Pani Andrews - po prostu jestem jej oddaną fanką. Każda kolejna część utwierdza mnie tylko w tym przekonaniu. O ile seria o rodzinie Dollangangerów z każdą książką mnie zniechęcała, o tyle seria
o rodzinie Casteel przyciąga mnie coraz bardziej. Z niecierpliwością oczekuję części czwartej!

Virginia C. Andrews

cytaty:

"Próżność jest ciężkim brzemieniem przykuwającym nas do świata zbudowanego z ułudy, gdzie
w obiegu krąży moneta kłamstwa." 

"Kiedy zło raz się rozpędzi, trudno je powstrzymać." 

moja ocena:
6/6





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech