Strona główna

środa, 30 kwietnia 2014

"MROCZNY ANIOŁ" Virginia Cleo Andrews

zdjęcie pochodzi z tej strony

Virginia Cleo Andrews
"Mroczny Anioł"
Wydawnictwo "Prószyński i S-ka"
ilość stron: 480


Część pierwsza: "Rodzina Casteel"

UWAGA SPOILER!

Druga części serii o rodzinie Casteelów.

Tym razem spotykamy się z siedemnastoletnią już Heaven Leigh Casteel w drodze do Bostonu do jej "prawdziwej" babci. Tą podróżą Heaven ma nadzieję na otwarcie nowego lepszego rozdziału w swoim życiu. Farthingale Manor to posiadłość w której zamieszkuje babcia dziewczyny wraz ze swoim znacznie młodszym mężem Tonym Tettertonem. Tony jest właścicielem największego zabawkowego imperium. Dziewczynie po latach biedy, upokorzeń i głodu wydaje się, że trafiła do raju. Przepych i bogactwo domu onieśmielają a szczodry i miły "dziadek" wydaje się spełnieniem marzeń dla samotnej Heaven. Czy do szczęścia potrzeba czegoś więcej? Tak. Miłości. Spokojnie i na nią przyjdzie czas, tym bardziej, że Tony ma młodszego brata Troya....

Moja opinia:
Uwaga bo książka naprawdę wciąga. Miała być na majówkę a nie będzie bo nie dało się od niej oderwać. Ciąg dalszy przygód Heaven jak dla mnie jest zdecydowanie lepszy od części pierwszej. Akcja, przygody, zwycięstwa, porażki, miłość, nienawiść, zemsta... ahhh, tyle się dzieje! Dobra, dobra jest trochę naiwna, no jest nie da się ukryć, ale mimo wszystko jestem jak najbardziej ZA i z niecierpliwością graniczącą z obłędem wyczekuję kolejnych części.

moja ocena:
5,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech