Strona główna

niedziela, 30 listopada 2014

"NIEWIDZIALNY" Mari Jungstedt

Mari Jungstedt
"Niewidzialny"
Wydawnictwo: "Bellona"
ilość stron: 348

Moja kolejna przygoda z komisarzem Knutasem i jego partnerką Kariną okazuje się być pierwszą częścią sagi.
Ostatnio czytałam ostatnią pozycję sagi, teraz pierwszą.... zobaczymy, która będzie następna :)

Na malowniczej Gotlandii zostaje brutalnie zamordowana młoda kobieta. Jedynym podejrzanym jest jej partner, gdyż poprzedniego wieczoru doszło między nimi do ostrej sprzeczki. Sprawa wydaje się być zatem prosta a domniemany morderca trafia do aresztu. Niestety niedługo później dochodzi do kolejnego nie mniej brutalnego morderstwa... Wszystkie coś łączy dlatego też daje to do myślenia komisarzowi, o pogoni za seryjnym mordercą.

Moja opinia:
Jak dla mnie i dla moich niezbyt wygórowanych oczekiwań co do kryminału to jest dobrze. Sprawa wydaje się być bardzo trudna do rozwiązania a problemy na jakie napotyka komisarz w trakcie śledztwa, wydają się nie mieć końca. Jest dużo zagadek, które na końcu układają się w logiczną całość. Ja dopiero pod koniec zaczęłam podejrzewać kto, gdzie i jak więc nie mogę napisać, że pozycja jest przewidywalna. Jak widać z mojego opisu tez nie jestem jakoś bardzo entuzjastycznie nastawiona do tej książki. Taki według mnie klasyczny kryminał. Muszę przyznać, że po "Podwójnej ciszy" nawet jestem troszkę rozczarowana. Ale nie jest źle, tak więc polecam niewymagającym.

moja ocena:
4,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech