Strona główna

piątek, 10 lipca 2015

"ZBUNTOWANA" Veronica Roth

Veronica Roth
"Zbuntowana"
Wydawnictwo "AMBER"
ilość stron: 367

Decyzja o wstąpieniu do Nieustraszonych odgrodziła Tris od jedynych ludzi, których kochała - od rodziców i brata. Połączyła ją jednak z Tobiasem. Walka pomiędzy frakcjami przerodziła się w prawdziwą wojnę. Tris musi opowiedzieć się za jedną ze stron a to wbrew pozorom trudna rzecz ponieważ na światło dzienne wychodzą coraz to nowe fakty. Najgorsze dopiero przed nią. Tris będzie musiała podjąć ryzykowną grę aby ocalić tych, których kocha. Wbrew pozorom bycie Niezgodną nie ułatwi jej zadania a wręcz przeciwnie - ściągnie na nią i jej bliskich śmiertelne niebezpieczeństwo.

Moja opinia:

Jak już wspomniałam przy okazji pierwszej części - to całkowicie nie mój styl niestety i podobnie jak część pierwsza i ta mnie nie porwała. Nie powiem, że się męczyłam, bo całkiem szybko mi szło czytanie, ale już oddałam następne części koleżance bez czytania. Podczas lektury towarzyszyła mi jedna jedyna myśl - "Igrzyska śmierci". Niewątpliwie autorka za bardzo inspirowała się niedawnym hitem i to mi bardzo przeszkadzało.
Główna bohaterka irytowała mnie z każdą stroną coraz bardziej - to wieczne użalanie się nad sobą, ileż można? Tris jest przedstawiona jako mała, rozwydrzona i słaba dziewczynka a myślę, że nie takie było zamierzenie autorki. Trudno, czasem tak bywa, że nasze wybory czytelnicze okazują się kompletną klapą i tak niestety było w tym przypadku. Nie będę kończyła serii bo mam wiele ciekawszych książek, które czekają na mnie w czytniku.

moja ocena:
2/10

Na moim balkonie nareszcie kolorowo :)





















Ostatnie upały bardzo dały mi się we znaki, ale ratowało mnie lodowate MOHITO (oczywiście w większości bezalkoholowe)




















Prawdziwa miłość :)



Najważniejsze to mieć uśmiech na twarzy :)


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech