Strona główna

poniedziałek, 23 lutego 2015

"Z ZIMNĄ KRWIĄ" Tess Gerritsen

Tess Gerritsen
"Z zimną krwią"
Wydawnictwo Harlequin Polska Sp. z o.o.
ilość stron: 252

Najpiękniejszy dzień, jakim dla kobiety jest bez wątpienia dzień jej ślubu, dla Niny okazuje się najgorszym. Została porzucona przez narzeczonego przed ołtarzem. Gdy załamana opuszcza kościół, przy ołtarzu wybucha bomba. Jak by tego było mało, to jeszcze tego samego dnia ktoś próbuje zepchnąć jej auto z drogi. Bez wątpienia ktoś próbuje się jej pozbyć, ale kto? Nina nigdy nie miała wrogów, a przynajmniej nic na ten temat nie wiedziała...

Moja opinia:

Ni to kryminał, ni to romans... Książkę bez wątpienia czyta się szybko i mimo wszystko przyjemnie. Jest to pierwsza pozycja tej autorki jaką czytam więc nie mam porównania. Jeśli to miał być kryminał to za dużo tu wątku miłosnego, który odciąga uwagę od sedna sprawy. Jeśli natomiast miał być to romans to za dużo niepotrzebnych opisów śledztwa. Nic nadzwyczajnego nie znajduje w  tej pozycji, nic mnie nie zaskoczyło, niczego nowego nie odkryłam ale mimo wszystko książka umiliła mi dzień leżenia w szpitalu. Mam nadzieję, że w innych książkach tej autorki występuje więcej niż dwóch głównych bohaterów. Trochę to wszystko zbyt przewidywalne przez to się zrobiło.
Po przejrzeniu kilku opinii w internecie na temat autorki, dowiedziałam się, że słynie ona przede wszystkim z thrillerów medycznych. Jeśli tylko będę miała okazję to na pewno sięgnę po jej inne pozycje. Nie zrażam się za pierwszym razem.
Książkę można polecić osobom o baaardzo słabych nerwach, gdyż nie obfituje w nagłe i nieoczekiwane zwroty akcji. 

moja ocena:
3,5/6

2 komentarze:

  1. Dokładnie początkowa twórczość autorki opierała się na romansach z wątkiem kryminalnym w tle, dla mnie osobiście to również słabe książki, ale dalsza jej twórczość jest już znacznie lepsza i ja osobiście polecam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze coś przeczytam i mam nadzieję na wątek medyczny tym razem :)

      Usuń

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech