Strona główna

sobota, 22 lutego 2014

Początki bywają trudne

Witam serdecznie
Długo zastanawiałam się jak i czy w ogóle zacząć pisać mojego pierwszego bloga. Przełamałam się i oto jest moja książka w torebce.
Dlaczego w torebce? - bo zawsze i wszędzie noszę ze sobą książki. Czytam dosłownie wszędzie
i wszystko.
Mam oczywiście swoje ulubione gatunki (obyczajowe, kryminał i romans) ale czasem skuszę się również na fantastykę.

Czytam odkąd pamiętam, moja pierwsza przeczytana książka to "Oto jest Kasia" do której mam szczególny sentyment, później były "Dzieci z Bullerbyn", "Ania z Zielonego Wzgórza". Potem zaczęło się bardziej poważnie -  "Świat Zofii". Jest to książka do której powracam cyklicznie.

Będę w tym miejscu zamieszczała swoje przemyślenia na temat książek, które przeczytałam.
Wyjaśnie dlaczego innych nie tknę i podzielę się z Wami tytułami jakie przeczytać chcę.

Raz jeszcze witam serdecznie i zapraszam zatem w podróż po pięknej krainie.... z książką w torebce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech