Strona główna

środa, 30 września 2015

"KRAINA JUTRA. POCZĄTEK" Jensen Case i Bird Lindelof

Jensen Case i Bird Lindelof
"Kraina Jutra. Początek"
Wydawnictwo: "Dream Books"
ilość stron: 322

Rok 1939. Stowarzyszenie geniuszy planuje podzielić się ze światem swoim wspaniałym odkryciem. Wspaniałą wizją utopii, która wielce ułatwi egzystencje ludzkości i da nadzieję na lepsze jutro. Przeszkodzić im w tym zamiarze chce tajemniczy pół człowiek pół maszyna, który nie cofnie się przed niczym żeby osiąknąć cel.
W tym samym czasie matka z synem spędzają wakacje w Nowym Jorku i uczestniczą w konwencie Science Fiction. Za sprawą pewnego komiksu stają się uczestnikami sekretnego spisku. 

Moja opinia:

Książka ogólnie rzecz biorąc dobra ale napisana jakby na szybko, od niechcenia. Podczas czytania nie odstępowało mnie uczucie, że autorzy nie przyłożyli się do niej i przez to wiele traci ta, bądź co bądź ciekawa historia.
Już dawno nie czytałam książki science fiction i ta pozycja mimo wszystko obudziła we mnie chęć na więcej. Bez wątpienia pomysł na książkę bardzo dobry. Tajemnicza utopia gdzie wszystko jest lepsze, prostsze, wygodniejsze a ludzie szczęśliwsi. Któż z nas nigdy nie marzył o takim świecie? Takim lepszym jutrze? 
Książka stanowi wprowadzenie do filmu, który w maju gościł na ekranach kin. Na końcu znajdujemy 20-stronicowy komiks jako dodatek opowiadający w skrócie o tym jak powstała tytułowa kraina. 
Jest dobrze ale czy to wystarczy? Dla mnie nie, nie polecam tej pozycji bo na każdym kroku czuć braki. Mimo tego, że książka nie należy do najcieńszych bo ma ponad 300 stron to wszystko opisane było niedbale, po łebkach i naprędce.
Po przeczytaniu "Początku" szczerze powiedziawszy to nie wiem czy mam ochotę odwiedzać tę mityczną Krainę Jutra.


moja ocena:
●●●○○
4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech