Strona główna

poniedziałek, 28 listopada 2016

"EKSPOZYCJA" Remigiusz Mróz

Remigiusz Mróz
"Ekspozycja"
Wydawnictwo "Filia"
ilość stron: 480

No, no, no jestem pod wrażeniem, a z tego co wiem to dopiero początek!

Pewnego poranka na górskich turystów na szycie Giewontu czeka niemiła niespodzianka. Odkrywają oni zwłoki nagiego mężczyzny rozwieszone na ramionach krzyża. Wszystko wskazuje na to, że morderca kimkolwiek był nie zostawił żadnych śladów. Komisarz Wiktor Forst dziwnymi zbiegami okoliczności zaczynam pracować nad sprawą z dziennikarką Olgą Szrebską.


Moja opinia:

Mimo tego, że książkę przeczytałam już jakiś czas temu to fabuła ani na krótką chwilę nie zatarła się w mojej pamięci. Książka ta jest bardzo dobrym przedstawicielem jakże lubianych przeze mnie kryminałów. Na pewno wielbiciele gatunku nie zawiodą się. Od razu muszę powiedzieć, że jest to pierwsza część bodajże trylogii z fantastycznym komisarzem Wiktorem Forstem. Najlepiej zebrać od razu wszystkie części i dopiero zacząć czytać aby uniknąć tego co poczułam ja gdy się dowiedziałam, że moja biblioteka nie ma kolejnych części :(
Dlaczego ten Komisarz jest taki fantastyczny zapytacie a ja już spieszę z odpowiedzią - bo jest sobą! Mówi co myśli i nie liczy się z konsekwencjami i robi co mówi również mając za nic konsekwencje swoich czynów. Nie długo trzeba czekać ażeby jego przełożeni odsunęli go od tej sprawy ale jeśli myślicie, że to go powstrzyma to jesteście w wielkim błędzie.
W tej książce nie ma nudy a za to jest wartka akcja (czasem jak dla mnie zbyt wartka). Nasi bohaterowie przeżyją (czasem ledwo) wiele rewelacyjnych przygód a czytelnik ze strony na stronę będzie coraz bardziej się zastanawiał "co jeszcze?!" a uwierzcie, że to dopiero początek.
Nie wiem kiedy uda mi się przeczytać ciąg dalszy i czy w ogóle, bo na pewno nie w tym roku, a od końca stycznia będę bardzo zapracowaną i szczęśliwą mamą także na czytanie, i to kryminałów to nie wiem czy będę miała chęć. Ale polecam moi drodzy bardzo serdecznie!


moja ocena:
●●●●●●
9/10


1 komentarz:

  1. Dzięki! I dużo wolnego czasu do spożytkowania życzę w takim razie. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech