Strona główna

piątek, 16 października 2015

"CZWARTA OFIARA" Mari Jungstedt

Mari Jungstedt
"Czwarta ofiara"
Wydawnictwo: "Bellona"
ilość stron: 389

Dzięki książce ponownie gościłam u starych znajomych na przepięknej wyspie.

Na naszej ukochanej Gotlandii dochodzi do napadu na bank i kradzieży kilku worków z pieniędzmi. Napastnicy właściwie rabują pieniądze sprzed banku z konwoju. Podczas ucieczki potrącają kilkuletnią dziewczynkę, która wyjechała na ulicę rowerem. Policja wszczyna śledztwo i szybko trafia na ślad rabusiów na pobliskiej opuszczonej farmie, jednak z chwilą rewizji domu okazuje się, że bandyci zdążyli uciec...
Cofamy się do roku 1994, w którym to roku poznajemy dziewczynę imieniem Terese. Nastolatka pochodzi z rodziny patologicznej i trafia do domu zastępczego.

Moja opinia:

Kolejna przygoda przesympatycznego komisarza Knutasa i jego partnerki Karin, w rolach głównych - bardzo mi się spodobała. Wartka akcja pełna zwrotów i szalonego tempa to jest to co lubię.
Jeśli już ktoś raz poznał twórczość Pani Jungstedt, to na pewno ta pozycja przypadnie mu do gustu. Dzięki temu, że czytałam poprzednie książki tej autorki, bardzo łatwo wczułam się w ten klimat, a na Gotlandii poczułam się jak u siebie.
Mimo tego, że książka jest dość przewidywalna (a musicie wiedzieć, że nie znoszę tego, szczególnie w kryminałach) to dobrze się ją czytało.
Polecam, gwarantowane kilka godzin spędzonych na przepięknej wyspie w wyjątkowym towarzystwie.

moja ocena:
●●●●●●●○○ 
7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech