Strona główna

sobota, 1 sierpnia 2015

"WYSPA TRZECH SIÓSTR" Nora Roberts

Nora Roberts
"Wyspa Trzech Sióstr"
Wydawnictwo G + J
ilość stron: 247

Książka zaczyna się od polowania na czarownice - tak, tak - te z Salem. Trzy prześladowane siostry parające się magią, tworzą wyspę, dzięki której uciekają przed prześladowaniem.
Kilka wieków później na Wyspę Trzech Sióstr przybywa zalękniona Nell, która, chcąc wyzwolić się od psychopatycznego męża finguje własną śmierć. Dziewczyna posiada ogromny talent kulinarny dlatego też szybko znajduje pracę w kawiarni i tak poznaje Mię. Nell jest bardzo piękną dziewczyną toteż szybko zaczyna się nią interesować pewien mężczyzna, lecz po przykrych doświadczeniach z mężem dziewczyna jest bardzo ostrożna.



Moja opinia:
Dawno już nie czytałam typowego romansu toteż kiedy koleżanka zaproponowała mi Norę od razu zaczęłam czytać. Dodatkową zachętę znalazłam w opisie książki gdzie porównuje się jej fabułę do moje ulubionego filmu "Sypiając z wrogiem".
Dodatkowo wątki fantastyczne ubarwiają całą akcję. Książkę jak łatwo można się domyślić czyta się błyskawicznie ale brak jej elementu zaskoczenia. Jeśli wiemy o czym jest to wiemy jak się skończy i niczym autorka nie zaskakuje. Akcja powiem szczerze- nie trzyma w napięciu - ale trudno się dziwić w końcu to romans, a nie sensacja! Miła odskocznia ale z przyjemnością wrócę do innego rodzaju literatury.

moja ocena:
5/10

Pogoda ostatnio nas rozpieszcza toteż każdy wolny dzień spędzamy na powietrzu a jeśli dodatkowo jest woda to myślę, że niczego innego nam nie brakuje do szczęścia. Na urlop musimy jeszcze poczekać więc ratujemy się weekendowymi mini wypadami. 
 







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech