Strona główna

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

"KOSOGŁOS" Suzanne Collins

zdjęcie pochodzi z tej strony

Suzanne Collins
"Kosogłos"
Wydawnictwo Media Rodzina
ilość stron: 350

UWAGA SPOILER!

Katniss mieszka teraz między innymi razem z siostrą i mamą w trzynastym dytrykcie, który wbrew plotkom Kapitolu przetrwał. Mieszkańcy żyją pod ziemią. 
Nasz główna bohaterka po namowach tamtejszych władz zostaje "Kosogłosem" - symbolem oporu przeciw Kapitolowi i wolności. 
Brzmi bardzo dobrze i zapowiadała się genialnie...

Moja opinia:

Zdecydowanie najsłabsze ogniwo całej trylogii. Mimo tego, że zakończenie zaskakujące (takie lubię najbardziej) to bardzo niefajne. Cała książka baaardzo brutalna, za dużo jak dla mnie tego zła, mordowania, walk i tragedii. Moja romantyczna dusza nie przyjmuje do wiadomości tego co się tam wydarzyło i zdecydowanie wolałabym inne zakończenie. Może po prostu jestem zbyt wrażliwa?

cytat:

"Pozbierać się jest dziesięć razy trudniej niż rozsypać".

moja ocena:
4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech