Strona główna

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Hello 2015 ;)


Witam w 2015 roku ;)

Mam nadzieję, że każdy już doszedł do siebie po zabawie sylwestrowej, którą co poniektórzy mogą przedłużyć nawet do jutra ;) Ja niestety nie miałam wolnego i chodzę do pracy.

Wczoraj uruchomiłam czytnik i pomału zaczynam się z nim poznawać. Zaczęłam czytać "Przebudzenie" S. Kinga. Na początku nie czułam się komfortowo ponieważ brakowało mi zapachu prawdziwego papieru. Szybko jednak się przyzwyczajam i myślę, że nie będzie to dla mnie problemem. Czytnik jest wygodny, lekki, prosty w obsłudze i ma polskie menu ale nie będę więcej się rozpisywać ponieważ nie poznałam jeszcze wszystkich jego funkcji. Myślę, że powstanie post poświęcony Onyxowi AG 2 :)

Zima nas rozpieszcza (przynajmniej tych, którzy ją lubią ) i zasypuje nas coraz większą ilością białego puchu.

tak było wczoraj :)


Zima sprzyja pieczeniu i pałaszowaniu słodkich pyszności :)

Szlifuje swój kunszt kulinarny :)


Czy macie lub uczestniczycie w jakichś wyzwaniach książkowych? Ja nigdy tego nie robiłam ale natknęłam się w internecie na dość ciekawe wyzwanie czytelnicze na 2015r. hmmm... 31 grudnia zobaczymy czy podołałam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech