Strona główna

piątek, 3 października 2014

KOLEKCJA

Jakiś czas temu pojawiła się w kioskach ciekawa kolekcja kryminałów Agathy Christie. W związku z tym, że bardzo spodobała mi się pierwsza książka z tej kolekcji ("Morderstwo w Orient Expressie") postanowiłam zebrać wszystkie pozostałe - w sumie 27 książek. Na razie wydanych zostało 9 a ja przeczytałam trzy. Kolejne książki ukazują się co dwa tygodnie co ja sumiennie kontroluję ;)


Tak prezentuje się mój zbiór  :)

Po zebraniu wszystkich książek ich grzbiety ułożą się w autograf pisarki -  na razie widać tylko "ag"

















Jeśli już jesteśmy przy kolekcjach i zbieraniu różnych rzeczy to muszę przyznać, że mam słabość do magnesów na lodówkę. Zbieram je od dawna ale niedawno dopiero zrobiłam porządek w zbiorze i zostały tylko te wybrane. Na lodówce jest jeszcze sporo miejsca więc nie ma obawy, że zabraknie - chyba, że wygramy w "Totka" i zaczniemy częściej podróżować :)


Nasza lodówka :)





















Muszę przyznać, że przez ostatnie trzy tygodnie miałam okropnego "kaca" książkowego i nie czytałam absolutnie NIC! Od dzisiaj jednak zaczynam czytać, tak więc niebawem powinno coś więcej zacząć się tu dziać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech