Strona główna

niedziela, 21 września 2014

SPORTOWE EMOCJE ;)

Wczoraj (20.09.2014) mieliśmy szczęście być na półfinałowym meczu Mistrzostw Świata w siatkówce. Jeśli o mnie chodzi to ja nie jestem żadnym zapalonym kibicem a mimo to atmosfera meczu zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Niestety nie trafiliśmy na mecz reprezentacji Polski ( a szkoda)oglądaliśmy mecz Brazylia - Francja. Jeśli taka gorrrrąca atmosfera była na tym meczu to mogę sobie tylko wyobrazić jak było gdy grali Nasi Chłopcy.


jeszcze przed ;)




















był też mój mąż ;)





















w Strefie Kibica ;)



















chyba widać kto komu kibicował ;)




















ja byłam za Niebieskimi ;)
jak widać siatkówka to bardzo romantyczny sport ;)














Jak już jesteśmy przy sporcie  to jeszcze się pochwalę, że miałam okazję na żywo uczestniczyć w Czwartej (ostatniej) Rundzie Indywidualnych Mistrzostw Europy Żużla. 19.09.2014r. w Częstochowie.

niestety tylko jedno zdjęcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech