Strona główna

sobota, 16 maja 2015

"UDERZENIE GROMU" Virginia C. Andrews

Virginia C. Andrews
"Uderzenie gromu"
Wydawnictwo "Libros"
ilość stron: 318


UWAGA SPOILER!

Część pierwsza: "Na imię mi Rain"

"Uderzenie gromu" to drugi tom serii o rodzinie Hudson. Rain bohaterka tej serii wyjechałam do szkoły teatralnej w Londynie. Mieszka u swojego wójostwa i marzy o wielkiej aktorskiej sławie. W szkole poznaje chłopaka, z dobrej rodziny, z którym przeżywa romans. Razem odnajdują prawdziwego ojca Rain, który ma już nową rodzinę. Nielojalność chłopaka zakańcza krótki romans i dziewczyna znowu zostaje sama. W Londynie odwiedza ją jej przybrany brat Roy i dochodzi między nimi do zbliżenia, lecz Rain nie jest pewna co tak naprawdę czuje. Tragiczne wieści ze Stanów zmuszają dziewczynę do powrotu do Ameryki gdzie czeka na nią jeszcze wiele przykrych i niepodziewanych ciosów.

Moja opinia:

Nic nowego. Ten sam schemat co w poprzednich pozycjach autorki. Miło się czytało bo dość szybko i prosto ale niczym mnie nie zaskoczyła tan książka. Jednak jeśli już serie to na pewno ją skończę to dlatego spodziewajcie się jeszcze dwóch książek z tej serii.
Przepraszam ale na prawdę nie ma o czym pisać. jeśli ktoś zna autorkę to wie czego się spodziewać, jeśli nie to pierwsza seria zawsze jest najbardziej wciągająca. Nie polecam specjalnie.

moja ocena:
3/6

Ja muszę się pochwalić, że nareszcie mam upragnione prawko i jeżdżę codziennie do pracy i zaczynamy się zaprzyjaźniać z moją Megi :)





nic dodać nic ująć po prostu Princeska ze mnie :)

moje urodziny były okazją do spotkania całej czwórki w komplecie :) 




uwielbiam prezenty!!! Odkąd mam czytnik gustuję w ubraniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech