Strona główna

środa, 6 maja 2015

"DOMOFON" Zygmunt Miłoszewski

Zygmunt Miłoszewski
"Domofon"
Grupa wydawnicza "Foksal"
ilość stron: 352

No, no, no Panie Miłoszewski jestem ciekawa czy znajdę jakąś pozycję, która mnie nie zachwyci?

Duże blokowisko na warszawskim Brudnie. Do nieciekawego bloku wprowadza się młode małżeństwo: Agnieszka i Robert. Początek ich nowego życia w Warszawie nie zaczyna się jednak dobrze. Na klatce schodowej zostaje znaleziony młody mężczyzna bez głowy. Wszyscy są w szoku a to dopiero początek koszmaru. Agnieszka zaczyna mieć halucynacje a blok coraz bardziej osacza wszystkich mieszkańców dosłownie więżąc ich. Mieszkańcy nie mogą się wydostać na zewnątrz, nikt nich nie słyszy i nikt nie odwiedza. Czy mamy do czynienia z jakimś zjawiskiem paranormalnym, a może to tylko zbiorowa histeria?

Moja opinia:

Bardzo dobry thriller. Na prawdę bardzo dobry! Uwielbiam humor Pana Miłoszewskiego. Nawet w thrillerze potrafi przemycić żarty. Stopniowo budowane napięcie gwarantuje nieprzespane noce. Ja się bardzo boję horrorów i thrillerów a tu proszę - niespodzianka! Tak przepięknie napisana książka, tak lekko. Nie powiem, że się nie bałam bo chwilami aż zimny pot oblewał plecy ale wszystko tak dobrze napisane, że szkoda nie czytać. Rewelacyjna fabuła, super ciekawi bohaterowie i ten humor autora - to wszystko daje przepyszną zabawę z książką.
Za dużo nie zdradzę jeśli napiszę, że długo nie wsiądę do windy. U mnie w bloku windy nie ma, u mamy ani teściowej na szczęście też nie, ale do mojej Agnieszki to nie wiem kiedy się następnym razem wybiorę :)
Polecam bardzo, bardzo serdecznie

moja ocena:
6/6

1 komentarz:

  1. Tę książkę już od dawna chcę przeczytać, ale jeszcze jej nie mam... może na wakacje będzie fajna... ;) ciekawe czy mnie wystraszy... ja jeżdżę windą każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech