Strona główna

poniedziałek, 26 maja 2014

"PODARUNEK" Danielle Steel

zdjęcie pochodzi z tej strony

Danielle Steel
"Podarunek"
Wydawnictwo: Między Słowami
ilość stron: 288


Książkę zaczyna tragiczna historia Toma i jego rodziców, których dotyka największa życiowa tragedia, tracą pięcioletnią siostrę i córkę - Anny.
Szesnastoletnia Meribeth jest bardzo zdolną i pracowita dziewczyną. Przez niechcianą ciąże dochodzi do kłótni z ojcem i ten wyrzuca ją z domu, mówiąc że może wrócić dopiero jak " pozbędzie się problemu". Bez wsparcia najbliższych, zdana tylko na siebie podejmuje pracę jako kelnerka w małym miasteczku gdzie spotyka Toma... Oboje sa po przejściach i bardzo dojrzali jak na swój wiek.

Moja opinia:

Nie rozpisując się za bardzo powiem, że polecam na ciepłe (niestety tylko jedno) popołudnie. Oczywiście wzrusza ale umiarkowanie. Historia troszkę naiwna ale przecież za to kocham twórczość tej autorki więc jak dla mnie w sam raz. Książka nader przewidywalna aczkolwiek spodziewałam się troszkę innego zakończenia.

cytat:

"Może nie wszyscy ludzie muszą być z nami na zawsze? Może są w naszym życiu tylko gośćmi? Spełniają swoją rolę szybciej niż inni. (...) To trochę tak, jakby zatrzymywali się przy nas na chwilę i coś nam dawali, coś cennego i dobrego, jakąś mądrość: właśnie po to przybywają na ten świat. (...)"


moja ocena:
4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech