Strona główna

środa, 3 czerwca 2015

"W OKU CYKLONU" i "W BLASKU TĘCZY" Virginia C. Andrews

Virginia C. Andrews
"W oku cyklonu"
Wydawnictwo "Libros"
ilość stron: 317

Po śmierci babci, Rain wraca do Ameryki. Postanawia zamieszkać w rezydencji kobiety gdyż wie, że ta by sobie tego życzyła. W spadku otrzymuję pokaźną sumę, która pozwoli jej na spokojne życie. Rodzina jednak nie daje jej spokoju i nie ustępuje w bojach o podważenie testamentu. Jak by tego było mało pewnego dnia Rain ulega bardzo poważnemu wypadkowi podczas przejażdżki konnej. Czeka ją długa i bolesna rehabilitacja a przyszłość rysuje się w czarnych barwach.

Moja opinia:

Coraz miej mi się podoba ta cała seria. I przez to tez nie mam ochoty na pisanie recenzji. Ale przeczytane i na pewno daje sobie spokój z twórczością Pani Andrews na jakiś dłuższy czas. Jedynie co mogę napisać pozytywnego to to, że czyta się szybko i dzięki wielkie bo inaczej męczyłabym się dłużej.

moja ocena:
2/6


Wiem, wiem, tak się nie robi ale już nie chcę marnować więcej czasu i miejsca na książkę, która mnie w ogólne nie porwała, dlatego teraz już opisuje i chcę mieć to jak najszybciej za sobą. To już ostatnia część serii i dziękuję bardzo, żegnam się a tęsknić nie będę.


Virginia C. Andrews
"W blasku tęczy"
Wydawnictwo "Libros"
ilość stron: 318

Znawca serii na pewno przypuszcza kto będzie narratorem w ostatniej części, bo by było za prosto gdyby nadal była nią Rain.

Narratorem jest ukochana córka Summer. Summer całe swoje życie mieszka w pięknej rezydencji z kochającymi rodzicami. świat wydaje się być dla niej piękny i miły ale każdy wie, że tak niestety nie jest. Summer jak każda nastolatka w jej wieku marzy o wielkiej miłości. Jej marzenia zostaną brutalnie konfrontowane z rzeczywistością. Czy młodziutka dziewczyna poradzi sobie z tragedia jaka ją dotknie?

Moja opinia:

Nie mam nic do napisania na temat tej pozycji. Tylko tyle, że po skończeniu całej serii potrzebowałam trzech tygodni odwyku. Dziękuję bardzo za uwagę.Wymęczyła mnie bardzo cała seria i teraz odpoczywam przy o wiele przyjemniejszej lekturze naszego autora.

moja ocena:
2/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech