Strona główna

środa, 12 marca 2014

"POWTÓRKA Z MORDERSTWA" Monika Szwaja

zdjęcie pochodzi z tej strony

Monika Szwaja
'Powtórka z morderstwa"
Wydawnictwo Prószyński i S-ka
ilość stron: 302

Monika Szwaja i kryminał - jak dla mnie brzmi nieprawdopodobnie. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Ewelina Proszkowska jest dyrektorką szczecińskiej telewizji. Dyrektorką dość specyficzną, uwielbiającą jak ktoś się do niej łasi i "spija z jej ust wszelkie mądrości", do wszystkiego się przyczepia i tylko jej pupilki nie są narażone na krytykę i/lub odebranie im programu. Nie trudno się domyślić, że nie jest powszechnie lubiana, dlatego kiedy ktoś ją morduje podejrzanych jest mnóstwo.
Śledztwem zajmują się policjanci z lokalnej komendy oraz... Ilonka Dymek "Karambol" jedna z dziennikarek.

Moja opinia:
Łatwa, lekka i przyjemna książka - teoretycznie zapowiadała się, że ja połknę w jeden no może dwa wieczory - w praktyce wyszły niemal dwa tygodnie... Książka zainteresowała mnie dopiero na ok 210 stronie. No ja mam po prostu taki gust, że romans musi być i koniec... Nie była do końca taka ostatecznie nudna ponieważ skutecznie ubarwiała ją postać Ilonki Karambol i jej kochanego pieska Gizma (mopsa). Tak więc nie była wcale taka zła ale mnie nie porwała. Oczywiście nie zraża mnie to do Twórczości Pani Moniki Szwai (Szwai czy Szwaja?).

cytat:

"Zabójstwo to głupia rzecz. Ja bym na panów miejscu szukała jakiegoś idioty, względnie kryptoidioty."

"Kobitka w stanie furii robi się bardzo silna. Zwłaszcza dwie kobitki."

moja ocena:
4,5/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz przesyłam promienny uśmiech